Anne-Marie is geboren in 2001 en woont vanaf haar vierde levensjaar in Leunen. Zoals de achternaam al doet vermoeden is ze de dochter van André, maar dat betekent niet dat ze zelf geen eigen mening heeft en ze het altijd overal over eens zijn. Gelukkig zitten ze politiek gezien niet ver van elkaar af.

In het dagelijks leven is Anne-Marie veel bezig met haar opleiding Toegepaste Psychologie, hobby’s & sporten en de mensen om haar heen. Ze is actief als werkstudent voor haar opleiding & school en heeft een bijbaantje in de horeca. Verder maakt ze ook nog onderdeel uit van de activiteiten commissie van DWARS Limburg (jongeren organisatie GroenLinks).

“Ik vind het heel belangrijk dat Venray wat groener en socialer wordt, zodat wij, als volgende generatie, kunnen blijven wonen in een gemeente waar we met z’n allen trots op kunnen zijn. Een gemeente met een gezonde, groene leefomgeving waar mensen naar elkaar omkijken en er voor iedereen plek is. Daarvoor is het ook heel belangrijk dat alle jongeren die stemrecht hebben daar gebruik van maken!”

Sinds maart 2024 is ze algemeen bestuurslid van de afdeling.