Ed Stevens (campagne coördinator van PvdA Venray) en Karin Hoedemaekers (campagneleider GroenLinks Venray) gingen vanuit Venray samen naar de trainingsdag in Het Oude Tolhuys, in Utrecht. Hier werd de gezamenlijke campagnestrategie uitgelegd, waren er workshops over het huis-aan-huizen en de social media campagne, en kregen we een sneak preview van de campagne posters voor lijst GroenLinks-PvdA!

Karin: ''Samen gaan we er een mooie campagne van maken in Venray, met veel rood en groen op straat! We gaan komende week de campagneplanning bespreken, zodat we dit zo snel mogelijk met onze leden kunnen delen. Samen voor een groener en socialer Nederland!''

Alle hulp is welkom, dus neem contact op als je wil helpen met de verschillende campagne activiteiten (van huis-aan-huizen, flyeren, verzorgen van koffie/thee tijdens de campagneactiviteiten, hulp met organiseren van een thema-avond, of als je een poster voor het raam wilt)!

contact: karin.hoedemaekers@groenlinksvenray.nl