GroenLinks Venray start verkiezingscampagne samen met Water Natuurlijk Limburg

Zaterdag 11 februari is GroenLinks Venray de verkiezingscampagne voor de provinciale statenverkiezingen gestart met een huis-aan-huis actie in Venray, samen met Water Natuurlijk Limburg.

Vanuit GroenLinks Limburg was kandidaat nummer 4 Eric Sol (uit Echt) aanwezig. Lijsttrekker Thea Jetten en Arlan Dautzenberg (#5) waren helaas door ziekte verhinderd. Ook Venray is goed vertegenwoordigd op de kandidatenlijst voor GroenLinks Limburg, met Toon Kerkhoff (Merselo) op plek 10, Annemie Janssen (Ysselsteyn) op plek 20, Leonie O'Garro (Wanssum) op plek 22 en André van Maarschalkerwaard (Leunen) op plek 25.

Huis-aan-huis Kempweg Venray
Huis-aan-huis met Water Natuurlijk Limburg

Naast de Provinciale Verkiezingen kan er 15 maart ook gestemd worden voor het Waterschap, en GroenLinks Venray trekt deze campagne samen op met Water Natuurlijk Limburg, als progressief en groene waterschappartij. Afgelopen zaterdag ging GroenLinks en Water Natuurlijk Limburg gezamenlijk met een groep van 9 personen de deuren langs, om te horen wat er speelt in de wijk en iedereen op de hart te drukken te gaan stemmen.

Vanuit Water Natuurlijk Limburg liepen Luuk Haegens (America, kandidaat #4) en Sjef Tielen (Venray, kandidaat #7) mee.

Komende weken voor de verkiezingen zullen we ons in meerdere wijken en dorpen laten zien, om ons sterk te maken voor een Groener Limburg, met de slogan Limburg Groener en Eerlijker. Kan Gewoon.