Het is een feit! 23 januari was de eerste Algemene Leden Vergadering van GroenLinks Venray. In het café van De Baank in Leunen zijn Harrie Janssen, Karin Hoedemaekers en Leonie O'Garro door de aanwezige leden unaniem gekozen in het bestuur. Harrie is voorzitter en vervult daarnaast ook de rol van secretaris en Karin is penningmeester voor de afdeling. Leonie maakt het driekoppig bestuur compleet.

Vanuit GroenLinks Venlo waren er drie bestuursleden aanwezig om deze mijlpaal bij te wonen. Zij werden in de bloemetjes gezet als hartelijke dank voor al hun steun in de eerste jaren van de oprichting van de afdeling ❤!

We hebben vooruit geblikt op de komende activiteiten in 2023. De campagne rond de provinciale verkiezingen 15 maart is daar uiteraard een belangrijk onderdeel van is. Toon heeft uitleg gegeven over de activiteiten waar hij als top 10 kandidaat bij betrokken is. Zaterdag 11 februari komen de Limburgse top 10 kandidaten mee huis-aan-huizen in Venray!

Ook de Waterschapsverkiezingen kwamen voorbij: Sjef Tielen, lid van GroenLinks Venray, is kandidaat bij Water Natuurlijk Limburg. Hij stelde zich aan de andere leden voor. Samen zullen we in de campagne richting de verkiezingen nog vaker optrekken, want als je groen stemt dan stem je op Water Natuurlijk 💚!

De avond sloten we af met een gezellig drankje.

ALV impressie 23 januari 2023

Een impressie van de avond: aanstelling van het bestuur, voorstellen en update vanuit de raad- en commissieleden, en vooruit blik op de verkiezingscampagne in de rest van 2023!

Uitleg: Stichting Fractiegelden GroenLinks Venray

Fractie-gerelateerde kosten, die nodig zijn bij het vervullen van de politieke rol van de (steun-)fractie, worden vergoed door de gemeente. Voor het beheer van deze fractiegelden is in 2022 de Stichting Fractiegelden GroenLinks Venray opgericht. Om deze kosten strikt gescheiden te houden van het afdelingsbudget is hier een apart bestuur voor.

• André van Maarschalkerwaard is van deze stichting de voorzitter
  • Robert Westheim is hiervan penningmeester, en